نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران امیران شیراز

رستوران امیران یکی از رستوران های خوب شهر شیراز است که در معالی آباد و ابتدایتور شیراز بهار 97 خیابان خلبانان قرار گرفته است. این رستوران که بیشتر به خاظر بوفه اش معروف است دارای قیمت بسیار مناسبی برای شما مسافران تور شیراز می باشد. ساعت کاری رستوران از ساعت 7:30 تا بامداد بوده و می توانید وعده های صبحانه، ناهار و شام را تور شیراز تابستان 97در این رستوران صرف کنید. رستوران دارای 130 نفر ظرفیت است و اتاق های وی آی پی آن مخصوص تور شیراز فروردین 97قرارهای کاری و مهمانی های خانوادگی می باشد. در قسمت رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی، دریایی و بین المللی را امتحان کنید. یکی ازتور شیراز اردیبهشت 97 نوآوری های این رستوران دو نرخی بودن آن است که در صورت عدم اسراف مبلغ کمتری بابت هزینه از شما دریافت خواهدتور شیراز تابستان 97شد.

رستوران امیران شیراز

رستوران امیران شیراز


رستوران شمس العماره شیراز

شمس العماره یک مجموعه غذایی بسیار خوب در شهر شیراز است که در شمال تور شیراز بهار 97شهر شیراز و در جوار دروازه قرآن قرار گرفته است. این مجموعه دارای سه رستوران ، دو کافی شاپ و یک باربیکیو و فست فود می باشد که از ساعت 11:30 تا 00:30 یکسره به ارائه خدمات می پردازد. رستوران های این مجموعه شامل رستوران سنتی ، رستوران کلاسیک و رستوران فرنگی است که در این رستوران تور شیراز تابستان 97ها روازنه سه پارت موسیقی زنده اجرا تور شیراز اردیبهشت 97می شود و تفاوت آن با دیگر رستوران ها این است که در رستوران سنتی موسیقی سنتی و در رستوران کلاسیک موسیقی پاپ برای شما مسافران تور شیراز نواخته می شود. در کنار رستوران سنتی یک چایخانه نیز قرار دارد که می توانید انواع چای و دمنوش را در آن امتحان کنید. هم چنین قسمت وی آی پی و آلاچیق این مجموعه رستوران مخصوص قرارهای خاص و مهمانی های شما تور شیراز فروردین 97عزیزان است.

رستوران شمس العماره شیراز

رستوران شمس العماره شیراز

رستوران شمس العماره شیراز

 


فست فود داتیس شیراز

فست فود داتیس یکی دیگر از فست فودهای شهر شیراز است که در محله و خیابان تور شیراز بهار 97معالی آباد و در ابتدای خیابان پزشکان قرار گرفته است. این فست فود در ساختمانی دو طبقه و با دکوری مدرن قرار دارد که طبقه بالا لژ خانواتور شیراز تابستان 97دگی مخصوص است. در این فست فود انواع پیتزا، کنتاکی، پاستا، سوخاری و ساندویچ با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب سرو می شود. ظرفیت این رستوران 100 نفر می باشد و بابت سرو غذا از شما حق سرویس دریافت نمی شود. در سالاد بار اینتور شیراز اردیبهشت 97 فست فود انواع سالادها و پیش غذاها را می توانید انتخاب و صرف کنید. هم چنین اگر مایل به صرف غذا در رستوران نیستید پیک رستوران به صورت رایگانتور شیراز فروردین 97در محدوده به شما مسافران تور شیراز سرویس ارائه می دهد. اگر به غذاهای فست فود علاقه مندید پیشنهاد ما به شما فست تور شیراز تابستان 97فود داتیس است.

فست فود داتیس شیراز

فست فود داتیس شیراز


فست فود هایلار شیراز

فست فود هایلار یکی از فست فودهای معروف شیراز است که در بلوار معالی آباد این شهر و بین خیابان دوستان و تور شیراز اردیبهشت 97خلبانان قرار گرفته است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای فست فود مانند ساندویچ های گرم و سرد، پیتزا، برگر و انواع سوخاری ها است. هم تور شیراز بهار 97چنین می توانید همراه غذای خود انواع سالاد و نوشیدنی را نیزسفارش دهید.قیمت ها در این فست فود به نسبت مناسب بودهتور شیراز تابستان 97 و حق سرویس نیز دریافت نمی شود. ساعت کاری این فست فود برای ناهار از 10 تا 15 و برای شام از 17 تا 24 است. ظرفیت این رستوران 35 نفر است و قسمت بیرون بر این رستوران در محدوده سرویس ارائه می دهد. فست فود هایلار تور شیراز فروردین 97دارای چند شعبه دیگر هم در شهر شیراز است که این شعبه به شعبه مرکزی معروف می باشد. 

فست فود هایلار شیراز

فست فود هایلار شیراز


مجموعه غذایی امپراتور شیراز

مجموعه غذایی امپراتور یک رستوران بسیار شیک در خیابان ستارخان شهر شیراز است که سال ها است از مسافران تور شیرازپذیرایی می کند. رستوران دارای دو طبقه است و دکوراسیون داخلی آن بسیار زیبا می باشد. در این مجموعه رستوران و فست فود با یکدیگر تلفیق شده اند. تور شیراز تابستان 97پیش غذا به صورت بوفه سالاد و غذاهای سبک در اختیار شما قرار می گیرد. در منوی فست فود انواع پیتزا، کنتاکی، برگر، ساندویچ و استیک به چشم می خورد. هم تور شیراز بهار 97چنین در منوی رستوران انواع کباب تور شیراز اردیبهشت 97ها. غذاهای ایرانی و غذاهای دریایی وجود دارند. این رستوران دارای ظرفیت 250 نفر است که برای برگزاری مهمانی های شما نیز مناسب می باشد.این رستوران دارای قسمت بیرون بر با هزینه پیک رایگان نیز می باشد. هم چنین اینترنت بی سیم به صورت رایگان در اختیار شما قرار می تور شیراز فروردین 97گیرد.

مجموعه غذایی امپراتور شیراز

مجموعه غذایی امپراتور شیراز



:: برچسب‌ها: رستوران های شیراز,رستوران های خوب شیراز,بهترین رستوران های شیراز,رستوران های سنتی شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل مادی استارت آنتالیا

هتل مادی استارت آنتالیا یکی از هتل های سه ستاره این شهر است کهتور آنتالیا خرداد 97 در سال 2016 بازسازی شده است. خدمات هتل به صورت ALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود. هتل در نزدیکی مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و تا فرودگاه حدود 7 کیلومتر فاصله دارد. تور آنتالیا اردیبهشت 97هتل دارای 56 اتاق است که امکانات مینی بار، اینترنت بی سیم، سیستم تهویه مطبوع، بالکن و تلویزیون را به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهند. این هتل تنها دویست متر با تفرجگاه ساحلی آنتالیا تور آنتالیا بهار 97فاصله دارد. رستوران هتل دارای منوی بوفه بوده و غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند. دو کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند که به صورت 24 تور آنتالیا فروردین 97ساعته خدمت رسانی می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اجاره ماشین، سرویس شاتل با هزینه، پذیرش 24 ساعته و صندوق امانات اشاره تور آنتالیا تابستان 97کرد.

هتل مادی استارت آنتالیا

هتل مادی استارت آنتالیا

هتل مادی استارت آنتالیا


هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است. هتل در منطقه بلدیبیتور آنتالیا خرداد 97 کمر قرار داشته و 4.8 کیلومتر تا ساحل دریا فاصله دارد. هم چنین هتل 32 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. هتل دارای 281 اتاق بوده که همه ی تور آنتالیا بهار 97امکانات رفاهی از جمله مینی بار، تلویزیون،تور آنتالیا اردیبهشت 97 سیستم تهویه مطبوع، حمام با سشوار و اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. هتل دارای امکانات تفریحی زیادی است که شامل پارک آبی، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، بولینگ، بیلیارد و تنیس روی میز است. هتل هم چنین دارای باشگاه مخصوص کودکان است که برنامه های مفرحی برای سرگرمی فرزندان شما دارند. از دیگر امکانات تور آنتالیا تابستان 97هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به آرایشگاه، آتلیه عکاسی، باغ،‌ تراس، اجاره ماشین، فروشگاه، لاندری و روم سرویس اشارهتور آنتالیا فروردین 97 کرد.

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا


هتل لابادا بیچ آنتالیا

هتل لابادا بیچ یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه کمر این شهر واقع شده است. تور آنتالیا فروردین 97ساختمان هتل با معماری متفاوت به صورت یک هلال است که در کنار ساحل اختصاصی هتل قرار گرفته است. هتل تا مرکز کمر 5 کیلومتر، تا مرکز آنتالیا 52 کیلومترتور آنتالیا خرداد 97 و تا فرودگاه آنتالیا 62 کیلومتر فاصله دارد. هتل لابادا بیچ خدمات خود را به صور UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای 391 واحد اقامتی شامل اتاق های استاندارد تور آنتالیا بهار 97و دلوکس، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکاناتی همچون مینی بار، تلویزیون، حمام با سشوار، سیستم تهویه مطبوع و بالکن هستند. هتل دارای دو رستوران با سرو غذاهای دریایی و مدیترانه ای است. تور آنتالیا اردیبهشت 97هم چنین پنج کافه در مکان های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی ها را برای شما مهمانان گرامی تور آنتالیا سرو می کنند. از دیگر امکانات هتل می توانتور آنتالیا تابستان 97 به استخر سرپوشیده و روباز، سالن اسپا،‌ حمام ترکی، سونا، جکوزی، زمین تنیس،‌ والیبال ساحلی،‌ واتر پلو، ایروبیک، باشگاه کودکان، موزیک زنده، نمایش، آکروبات و ... اشاره کرد.

هتل لابادا بیچ آنتالیا

هتل لابادا بیچ آنتالیا

هتل لابادا بیچ آنتالیا

هتل لابادا بیچ آنتالیا

 


هتل دایما بیز آنتالیا

هتل 5 ستاره دایما بیز آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا و با ساحل شنی اختصاصی ۳۵۰ متری در سواحل دریای تور آنتالیا فروردین 97مدیترانه واقع شده است . فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 56 کیلومتر است.این هتل با مساحتی حدود ۶۰۰۰۰ متر مربع در ۵ ساختمان جداگانه و ۴ طبقه بنا گردیده است که از طریق آسانسور دسترسی به طبقات فراهم میگردد . هتل دایما بیز در کنار هتل دایما ریزورت واقع شده است که هر کدام استخرهای جداگانه دارند اما تور آنتالیا اردیبهشت 97سرسره های آبی و محل تشکیل جنگ های شبانه و بعضی تفریحات دیگر برای هر ۲ هتل مشترک است. هتل مجموعا 9 رستوران دارد که تور آنتالیا بهار 97یک رستوران اصل انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند، 7 رستوران آلاکارته که هر کدام غذای محلی یکی از نواحی هفت گانه ترکیه را سرو می کند و یک اسنک رستوران که اسنک وتنقلات خوش طعم را برای مسافران تور آنتالیا سرو می کند. مرکز SPA در هتل مجلل دایما بیز با فضایی آرامش بخش خدماتی چون حمام ترکی به سبک سنتی، استخر‌های سر باز و سرپوشیده، اتاق ماساژ،تور آنتالیا خرداد 97 سونا، جکوزی و اتاق بخار ارائه می‌کند. همچنین در این هتل خدمات وسیع ورزشی مانند زمین‌های فوتبال با استاندار‌های فیفا، والیبال، بسکتبال، مینی‌کلاب، تنیس، یوگا و پیلاتس نیز ارائه می‌شود. پارک آبی 55000 متری با 7 سرسره آبی و ورزش‌های آبی از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌باشد. هتل دایما بیز آنتالیا دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله، دیسکو، جشن‌هایتور آنتالیا تابستان 97 لب ساحل، بازی‌های کامپیوتری، آمفی تئاتر، نمایش و موزیک زنده می‌باشد.

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

 


هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین ایمپریال در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار دارد وفاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلومتر و ازنظر زمانی 15 دقیقه است. مساحت هتل 54000 متر مربع است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. اتاق‌های این هتل بسیار مدرن طراحی شده و همگیتور آنتالیا بهار 97 آنها دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و تهویه مطبوع هستند. مینی‌بارها با انواع نوشابه، بیسکویت ، بادام زمینی و ... هر روز بصورت رایگان برای مهمانان تور آنتالیا شارژ می‌شوند. رستوران های هتل شامل تور آنتالیا خرداد 97رستوران اصلی با ظرفیت 1500 نفر که صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه و سلف سرویس سرو می‌کند، رستوران آلاکارته MIA MENSA  که غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته ZUMA  که غذاهای چینی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته LALEZAR  که غذاهای ترکی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته PESCADOR  که غذاهای دریایی تور آنتالیا تابستان 97سرو می‌کند، رستوران آلاکارته FUSION  که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته HELEN  که غذاهای ترکی و دریایی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته MUSEUM  که غذاهای فرانسوی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته DA VINCI که غذاهای گوشتی و منوی گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند و اسنک‌بار که در آن پیتزا، پن کیک، بستنی و کلوچه سرو می‌شود. از تور آنتالیا اردیبهشت 97امکانات دیگر این هتل زیبا برای مسافران تور آنتالیامی توان به استخر رو باز، استخر سرپوشیده و سرسره‌های آبی، ستخر مخصوص کودکان، زمین بازی، باشگاه کودکان، مرکز SPA (حمام ترکی، جکوزی، اتاق بخار، سونا (به صورت رایگان) و ماساژ (با هزینه))، سالن بدنسازی، بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس و مینی فوتبال، برنامه show timeتور آنتالیا فروردین 97 شبانه و موسیقی زنده در لابی اشاره کرد.

هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا

هتل سوسسی لاکچری ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه بلک این شهر قرار دارد. هتل دارای دو ساختمان تور آنتالیا خرداد 97بسیار زیبا است که از سال 2007 بنا شده اند و در کل دارای مساحتی حدود 90000 متر مربع است. هتل دارای ساحل شنیتور آنتالیا خرداد 97 اختصاصی بوده که حدود 5 دقیقه پیاده روی با آن فاصله دارد. هتل در میان یک باغ زیبا قرار گرفته است که باعث رویایی تر شدن منظره اتاق ها گشته است. خدمات هتل سوسسی به صورت UALL به شما مسافران گرامی تور آنتالیا ارائه می گردد. این هتل در مجموع دو ساختمان خود دارای 552 واحد اقامتی از انواع اتاق استاندارد، خانوادگی، دلوکس، جونیور سوئیت، سینیور سوئیت، کینگتور آنتالیا فروردین 97 سوئیت، رویال سوئیت، ویلا و اتاق ویژه معلولین است که امکاناتی نظیر مینی بار، بالکن، سیستم تهویه مطبوع، حمام با سشوار و تور آنتالیا اردیبهشت 97صندوق امانات را شامل می شوند. هتل دارای یک رستوران اصلی، 6 رستوران تور آنتالیا بهار 97آلاکارته با سرو غذاهای چینی، مکزیکی، سنتی ترکی، ایتالیایی، دریایی و استیک، یک رستوران مخصوص کودکان و یک اسنک بار است که شما مهمانان تور آنتالیا می توانید به دلخواه یکی از آن ها را برای صرف غذا انتخاب کنند. از دیگر امکانات هتل سوسسی لاکچری می توان به پارک آبی، استخر روباز تور آنتالیا تابستان 97و سرپوشیده، والیبال، بسکتبال، مینی گلف، مرکز تناسب اندام و ... اشاره کرد.

هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا

هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا

هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا


هتل الا کوالیتی آنتالیا

هتل 5 ستاره الا کوالیتی آنتالیا در منطقه بلک این شهر قرار دارد. معماری این هتلتور آنتالیا اردیبهشت 97 به صورت کاخ های قدیمی عثمانی بوده و دارای 110000 متر مربع فضای باغ است. هتل در کناره ساحل دریای مدیترانه قرار داشته و دارای 270 متر ساحل شنی اختصاصی است. هتل دارای 583 اتاقتور آنتالیا بهار 97 است که شامل اتاق استاندارد، خانوادگی، دلوکس، اتاق دریاچه و ویلا بوده که برای مسافران تور آنتالیا دارای امکانات مینی بار، تلویزیون،‌ صندوق امانات، تهویه مطبوع،‌اینترنت و تور آنتالیا خرداد 97بالکن است. هتل الا کوالیتی دارای ۹ رستوران بوده که رستوران اصلی به سبک بوفه بوده، 8 رستوران آلاکارته با سرو غذا از سراسر جهان و یک اسنک بار با سروتور آنتالیا تابستان 97 اسنک های خوش طعم برای مسافران تور آنتالیا است. هتل دارای 11 کافه است که انواع نوشیدنی های گرم و سرد را سرو می کند. امکانات تفریحی هتل بسیار کامل بوده و شامل استخرهای روباز و سرپوشیده، تور آنتالیا فروردین 97زمین گلف، مرکز اسپا، پارک آبی، سینما، زمین والیبال، بسکتبال، تنیس،‌بیلیارد، فوتبال، تنیس روی میز، بولینگ، اتاق بازی کودکان، سالن مجالس، تور آنتالیا خرداد 97سالن کنفرانس،‌ اجاره ماشین و ... است.

هتل الا کوالیتی آنتالیا

هتل الا کوالیتی آنتالیا

هتل الا کوالیتی آنتالیا

هتل الا کوالیتی آنتالیا

 


هتل فیم رزیدنس آنتالیا

هتل 5 ستاره فیم رزیدنس آنتالیا در منطقه لارا این شهر و در کنار سواحل زیبای مدیترانه تور آنتالیا بهار 97قرار دارد. هتل در سال 2006 افتتاح شده و ساختمان آن 9 طبقه است که دارای 443 اتاق است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 125 متر است که در کنار تور آنتالیا خرداد 97آن انواع ورزش های آبی نظیر قایق سواری، جت اسکی و موج سواری برای شما مسافران تور آنتالیا تدارک دیده شده است. خدمات این هتل به صورت UALL ارائه می شود. تور آنتالیا اردیبهشت 97اتاق های این هتل از انواع دبل، توئین، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که به مسافران تور آنتالیا امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت، بالکن و حمام  با سشوار را به مسفاران تور آنتالیا ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران اصلی به سبک بوفه ، یک رستوران آلاکارته با سرو غذا از سراسر دنیا و یک اسنک بار در کنار استخر است. از دیکر امکانات هتل فیم رزیدنس می توان تور آنتالیا فروردین 97به 6 کافی شاپ، استخر های روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ، زمین تنیس، فوتبال، بولینگ، بیلیارد، باشگاه کودکان، سالن بدنسازی،تور آنتالیا تابستان 97 دوچرخه، باغ و... اشاره کرد.

هتل فیم رزیدنس آنتالیا

هتل فیم رزیدنس آنتالیا

هتل فیم رزیدنس آنتالیا

هتل فیم رزیدنس آنتالیا


هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره آسکا لارا در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. هتل در سال 2014 افتتاح شده تور آنتالیا بهار 97و دارای ساختمان 7 طبقه است. مساحت هتل حدود 62000 متر مربع است و دارای 150 متر ساحل شنی اختصاصی است که با هتل فاصله کمی دارد. هتل دارای 545 اتاق تور آنتالیا تابستان 97شامل اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که برای مهمانان تور آنتالیا امکانات مینی بار، صندوق امانات، تلفن، اینترنت و حمام با وان و دوش است. هتل دارای 8 رستورانتور آنتالیا خرداد 97 است که شامل دو رستوران اصلی، دو اسنک بار و چهار رستوران آلاکارته است. هم چنین 9 کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند که به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهند. امکانات تفریحی هتل بسیا کامل بوده و برای شما مسافران تور آنتالیا امکاناتی نظیر 7 استخر روباز، 2 استخر سرپوشیده، پارک آبی با سرسره های هیجان انگیز، سونا، ماساژ، حمام ترکی، مرکز اسپا،تور آنتالیا فروردین 97 باشگاه بدنسازی، زمین تنیس،‌ بسکتبال،‌ بیلیارد، نمایش، موسیقی زنده و... تور آنتالیا اردیبهشت 97است.

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا آنتالیا


هتل شروود بریزس آنتالیا

هتل 5 ستاره شروود بریزس آنتالیا در سال 2005 افتتاح شده و در سال 2011 بازسازی تور آنتالیا خرداد 97شده است. هتل در منطقه لارا واقع شده است. خدمات این هتل به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود. این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 160 متر بوده که فاصله بسیار کمی تا هتل دارد. هتل دارای 349 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که به مسافران تور آنتالیا امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،تور آنتالیا بهار 97 تلفن، صندوق امانات و بالکن است. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، اسنک بار، اسنک رستوران شبانه روزی، سه رستوران با غذاهای ایتالیایی، تور آنتالیا تابستان 97ترکی، دریایی و مدیترانه ای است. هم چنین هفت کافه نیز در هتل وجود دارند. هتل به شما مسافران تور آنتالیا خدمات تفریحی از قبیل پارک آبی، استخر، استخر کودکان، تور آنتالیا فروردین 97زمین تنیس، حمام ترکی، ماساژ، جکوزی، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، سونا، سالن بدنسازی، دوچرخه، موج سواری،قایق موتوری و جت اسکی را تور آنتالیا اردیبهشت 97ارائه می دهد.

هتل شروود بریزس آنتالیا

هتل شروود بریزس آنتالیا

هتل شروود بریزس آنتالیا



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اس یو آنتالیا

هتل 5 ستاره اس یو آنتالیا در منطقه کنیالتی این شهر قرار گرفته است. تور آنتالیا بهار 97هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است که حدود دو دقیقه تا آن فاصله دارد. هتل در زمینی به مساحت 11500 متر مربع قرار گرفته است و همه ی امکانات رفاهی را دارا می باشد. تور آنتالیا خرداد 97هتل اس یو خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل حدود 1.5 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه 20 دقیقه است.تور آنتالیا اردیبهشت 97 هتل دارای 296 اتاق و سوئیت است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای 4 رستوران و سه کافی شاپ با منوهای متنوع هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به تور آنتالیا فروردین 97سینما، استخر، اسپا، باشگاه بدنسازی، اسکواش، دارت، حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ، موسیقی زنده، نمایش و ... تور آنتالیا تابستان 97اشاره کرد.

هتل اس یو آنتالیا

هتل اس یو آنتالیا

هتل اس یو آنتالیا

 


هتل بلکون آنتالیا

هتل 4 ستاره بلکون در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد. هتل خدمات خود را به صورت ALL ارائه تور آنتالیا فروردین 97می کند. این هتل در زمینی به مساحت 100000 متر مربع بنا شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی است. هتل دارای 182 اتاق تور آنتالیا اردیبهشت 97استاندارد و دلوکس است که برای مسافران تور آنتالیا دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام اختصاصی است. رستوران هتل با منوی بوفه انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند . هم چنینتور آنتالیا خرداد 97 کافه هتل در نزدیکی استخر قرار داشته که انواع اسنک و نوشیدنی را سرو می کند. فاصله هتل تا مرکز شهر 36 کیلومتر و از فرودگاه 30 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل می توان به اسپا، استخر، جکوزی، تور آنتالیا بهار 97سونا، ماساژ، باشگاه بدنسازی ، زمین بازی کودکان، اینترنت رایگان و ... اشاره تور آنتالیا تابستان 97کرد.

هتل بلکون آنتالیا

هتل بلکون آنتالیا

هتل بلکون آنتالیا


هتل بایار هومز آنتالیا

این هتل که یکی از هتل ها 4 ستاره منطقه لارا می باشد در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه تور آنتالیا فروردین 97قرار گرفته و از ساحل اختصاصی خود در کنار این دریا تنها چهارصد متر فاصله دارد. هتل بایار هومز به صورت هتل آپارتمان بوده و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. واحدهای اقامتی هتل داراتی امکانات رفاهی کامل نظیر مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه، مبلمان و آشپزخانه بتور آنتالیا تابستان 97ا وسایل کامل هستند. فاصله هتل تا فرودگاه 20 کیلومترتور آنتالیا بهار 97 و فاصله ان تا مرکز شهر آنتالیا 24 کیلومتر است. مرکز اسپا هتل دارای امکانات استخر، تور آنتالیا اردیبهشت 97سونا و مرکز تناسب اندام می باشد. با اقامت در این هتل می توانید از تور آنتالیا خرداد 97تفریحات آبی در کنار ساحل نیز بهره مند شوید.

هتل بایار هومز آنتالیا

هتل بایار هومز آنتالیا


هتل ایمپریال سان لند آنتالیا

هتل 5 ستاره ایمپریال سان لند در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل خدمات خود تور آنتالیا فروردین 97را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل حدود سه دقیقه پیاده روی از ساحل اختصاصی خود در کنار دریای مدیترانه فاصله دارد. هم چنین از این هتل منظره شگفت انگیز کوه های توروس پیداست. هتل دارای 241 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است که به شما مهمانان تور آنتالیا امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع،‌ اینترنت،‌ چای ساز و حمام با وان و دوش تور آنتالیا خرداد 97را ارائه می دهند. هتل دارای 4 رستوران ، یک اسنک بار و 6 کافی شاپ برای ارائه انواع خوراک، دسر و نوشیدنی به شما مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل دارای انواع سرگرمی ها برای تفریح شما مهمانانتور آنتالیا بهار 97 گرامی است که از جمله ی آن ها می توان به استخر، پارک آبی، حمام ترکی، سونا، مرکز اسپا، بیلیارد ، زمین بازی کودکان و تیم تور آنتالیا تابستان 97سرگرمی اشاره کرد. دیگر امکانات هتل شامل باغ، فروشگاه، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و ...تور آنتالیا اردیبهشت 97 است.

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا


هتل سندر آنتالیا

هتل سندر یکی از هتل های 4 ستاره آنتالیا است که در مرکز شهر قرار گرفته است. تور آنتالیا فروردین 97هتل هم چنین با ساحل فاصله چندانی نداشته و در نزدیکی ایستگاه اتوبوس قرار دارد. فاصله هتل تا تور آنتالیا اردیبهشت 97فرودگاه 11 کیلومتر است. اتاق های هتل همگی با دکوراسیونی تور آنتالیا تابستان 97زیبا استفاده از تلفیق رنگ های گرم و روشن و با ویویی زیبا از دریای مدیترانه امکاناتی هم چون تلویزیون، حمام، مینی بار، اینترنت وای فای و سیستم تهویه مطبوع را برای شما مهمانان تور آنتالیا به ارمغان می آورند. از تور آنتالیا بهار 97دیگر امکانات هتل می توان به استخر، حمام ترکی، ماساژ، بیلیارد، رستوران، اسنک بار، کافی شاپ و اتاق بازی اشاره تور آنتالیا خرداد 97کرد.

هتل سندر آنتالیا

هتل سندر آنتالیا

هتل سندر آنتالیا



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل گرین مکس آنتالیا

هتل گرین مکس آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و UALL منطقه بلک است که در زمینی به مساحت 120000 متر مربع قرار گرفته است. هتل در کنار سواحل زیبای مدیترانه قرار گرفته است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل دارای 440 اتاق و ویلا است که هر کدام دارای تور آنتالیا تابستان 97امکانات بالکن، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و حمام با وان می باشند. رستوران اصلی هتل به سبک بوفه است و دو رستوران آلاکارته با منویتور آنتالیا فروردین 97 غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای در هتل وجود دارند. 5 کافی شاپ برای سرو نوشیدنی و دسر برای شما مسافران تور آنتالیا در مکان های مختلفی از هتل قرار گرفته اند. استخر روباز هتل تور آنتالیا اردیبهشت 97در محوطه بیرونی قرار گرفته است و سه سرسره آبی در کنار آن وجود دارند. هم چنین برای فصول سرد سال می توانید از استخر سرپوشیدهتور آنتالیا بهار 97 و حوضچه آرامش استفاده کنید. فاصله هتل گرین مکس از مرکز آنتالیا 30 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی 25 کیلومتر است. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر کودکان، زمین تنیس، والیبال ساحلی، تور آنتالیا خرداد 97مینی فوتبال، بسکتبال، ورزش های آبی، دارت و ... اشاره کرد.

هتل گرین مکس آنتالیا

هتل گرین مکس آنتالیا

هتل گرین مکس آنتالیا

 


هتل کریستال پارایسو ورده آنتالیا

یکی دیگر از هتل های لوکس منطقه بلک آنتالیا هتل کریستال پارایسو ورده است. این هتل در سال 2004 و در زمینی به مساحت 42000 متر مربع افتتاح شده است. خدمات هتل به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود. هتل دارای 500 متر ساحل شنی تور آنتالیا تابستان 97اختصاصی است که حدود 6 دقیقه پیاده روی تا ان فاصله دارد. هتل دارای 8 ساختمان 5 طبقه است که به شکلی بسیار زیبا در کنار یکدیگر قرار دارند و دارای 670 اتاق استانداردتور آنتالیا فروردین 97 و خانوادگی هستند که دارای امکانات مینی بار با شارژ روزانه، تلویزیون، تلفن، اینترنت و تهویه مطبوع می باشند. هتل دارای 5 رستوران است که دو رستوران به سبک بوفه هستند، یکی از آن ها اسنکتور آنتالیا اردیبهشت 97 رستوران است و دو رستوران با منوی آلاکارته با سرو غذاهای ایتالیایی و ترکی می باشند. هم چنین 7 کافی شاپ با سرو دسرتور آنتالیا بهار 97 و نوشیدنی های خوش طعم در مکان های مختلف هتل قرار دارند. در میان هتل یک باغ بسیار زیبا قرار دارد و هم چنین یک استخر روباز در محوطه هتل وجود دارد. امکانات دیگر هتل شامل زمین تنیس، بسکتبال، تور آنتالیا خرداد 97والیبال ساحلی، سالن تناسب اندام، سینما، دارت و ... هستند. هتل ها

هتل کریستال پارایسو ورده آنتالیا

هتل کریستال پارایسو ورده آنتالیا

هتل کریستال پارایسو ورده آنتالیا


هتل کاپلان پارادایس آنتالیا

هتل کاپلان پارادایس یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک تور آنتالیا خرداد 97است. هتل خدمات خود را به صورت ALL  ارائه می دهد. این هتل مانند اکثر هتل های این منطقه دارای ساحل شنی اختصاصی است که فاصله ان تا هتل حدود سه دقیقه پیاده روی است. تور آنتالیا فروردین 97مساحت هتل 36000 متر مربع است ودارای 393 اتاق است که منظره بسیار زیبای دریای مدیترانه و یا کوه های تاهتالی را به شما مسافران تور آنتالیا نمایش می دهند. اتاق ها از انواع استاندارد، خانوادگی وتور آنتالیا اردیبهشت 97 اتاق های ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم رایگان هستند. هتل تور آنتالیا بهار 97دارای 2 استخر روباز در محوطه، یک استخر سرپوشیده و یک استخر مخصوص کودکان است که دارای چند سرسره آبی نیز می باشد. رستوران هتل به سبک بوفه بوده و هم چنین یک اسنک بار نیز در هتل وجود دارد. از دیگرتور آنتالیا تابستان 97 امکانات هتل می توان به کافی شاپ، زمین تنیس، والیبال، مینی فوتبال، بیلیارد، سالن اسپا و ... اشاره کرد.

هتل کاپلان پارادایس آنتالیا

هتل کاپلان پارادایس آنتالیا

هتل کاپلان پارادایس آنتالیا


هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

هتل ریور گاردن هالیدی یک هتل 5 ستاره در منطقه بلک می باشد که که در تور آنتالیا فروردین 97سال 2011 افتتاح شده است. واحدهای اقامتی این هتل به صورت اتاق، آپارتمان و ویلا می باشد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید به دلخواه خود از میان آن ها انتخاب کنید. اتاق ها دارای تور آنتالیا خرداد 97چشم انداز استخر، باغ و یا دریا هستند و دارای امکانات بالکن، تلویزیون، اینترنت، مینی بار، تلفن و حمام می باشند. این هتل دارای یک رستوران اصلی، دو رستوران آلاکارته و چهار کافی تور آنتالیا تابستان 97شاپ با ارائه خدمات 24 ساعته می باشد. خدمات هتل به صورت UALL است و در نزدیکی هتل ساحل شنی اختصاصی قرار دارد. دیگر امکانات هتل شامل استخر با سرسره آبی، سالنتور آنتالیا اردیبهشت 97 بدنسازی، زمین تنیس، مینی گلف، حمام ترکی، سونا و ... اشارهتور آنتالیا بهار 97 کرد.

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا


هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ یک هتل 5 ستاره با خدمات UALL در منطقه بلک آنتالیا است.تور آنتالیا فروردین 97 هتل در میان یک منطقه وسیع سرسبز پوشیده از درختان زیبا قرار گرفته است. این هتل ساحلی بوده و دارای ساحل شنی اختصاصی است. هتل به تازگی و در سال 2013 به منظورتور آنتالیا بهار 97 ارائه خدمات بهتر به شما مسافران تور آنتالیا بازسازی شده است. هتل دارای یک استخر روباز و سرسره های آبی مهیج در محوطه است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. هتل تور آنتالیا تابستان 97دارای 693 اتاق بزرگ و با دکوراسیون شیک است که همگی دارای بالکن بوده و منظره ای از دریا و یا جنگل به شما ارائه می دهند. هتل دارای 7 رستوران و 11 بار است که برای استفاده از رستوران هایتور آنتالیا اردیبهشت 97 آلاکارته باید از چند شب قبل رزرو انجام داد. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین تنیس، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، تور آنتالیا خرداد 97تنیس روی میز، اتاق مخصوص کودکان و ... اشاره کرد.

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()